دانلود دو تم زیبا برای ویندوز سون Beautiful themes for Windows 7
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)
 
تغییر تم ویندوز از جمله کارهایی است که می توان انجام داد تا ظاهر ویندوز را از یکنواختی خارج کرده و محیطی جذاب را جایگزین آن کرد. آخرین نسخه سری ویندوز مایکروسافت ، ویندوز سون که یکی از بهترین و موفق ترین ها نیز بوده ، دارای ظاهری بسیار زیبا و جلوه های بصری جذابی است. اما اگر مدت زمان زیادی است که در محیط ویندوز سون کار می کنید و می خواهید در آن تغییر ایجاد کنید می توانید تم های امروز سایت دانلودستان را امتحان کنید. امروز  دو تم زیبا را برای شما آماده کرده ایم با دو فضای متفاوت که با توجه به سلیقه خود می توانید از هرکدام از آنها استفاده کنید. خوشبختانه منوها و عکس های بکار رفته بسیار مناسب هستند و از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند. تم شماره یک نمایی از کهکشان را به تصویر میکشد و تم شماره دو خانه ای در میان طبیعت که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند.  این تم زیبا را هم اکنون می توانید از سایت دانلودستان دریافت نمایید.

برای دانلود تم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 
توجه:
 پس از استخراج تم از حالت کمپرس فایل های بدست آمده را در مسیر C:WindowsResourcesThemes کپی کنید.
 

  • تاریخ: یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب: * نرم افزار, * نرم افزار جديد, * تم مشکی, * تم ویندوز هفت, * تم کهکشان, * تم بنفش, * تم سیاره ویندوز سون, * تم طبیعت, * دانلود, * دانلود نرم افزار, * دانلود نرم افزار 2011, * دانلود نرم افزار تم, * دانلود نرم افزار جديد, * دانلود اخرين ورژن نرم افزار, * دانلود تم های بسیار زیبا برای ویندوز, * دانلود تم ویندوز, * دانلود تم ویندوز سون, * دانلود تم برای ویندوز, * دانلود تم برای کامپیوتر, * دانلود تم زیبا, * دانلود جديد ترين نرم افزار, * دانلود رايگان, * دانلود رايگان نرم افزار, * سايت دانلود نرم افزار ,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان